søndag 15. august 2010

Hva skjer med meg a?

Jeg vil takke Elverum folkehøgskole for mitt livs år! Takk til alle folka som var tilstede under denne fantasiske begivenheten!

Og nå sjal jeg skal ut i verden, til mine bestforeldres og mors fortvilelse! Etter jul stikker jeg og tre venner av meg østover. Vi skal til India, Thailand, Laos, Vietnam, Fillipinene, og slutter det hele med en månders opphold i Australia. Vi skal surfe, dykke, oppleve og kose oss masse.
Vi stikker den 3 januar og blir borte i ca 3 måneder. Dette er noe man ser at alle andre gjør, men som man tror man aldri kommer til å gjøre selv. Men denne gangen er det vår tur!
Det blir veldig arti og vi gleder oss kjempe mye. Jeg har egen blogg som jeg vil oppdatere før og under reisen så sjekk ut min blogg. Jeg skal prøve å oppdatere den litt gjevnlig, men pøve!
Det er mye som skal ordnes før vi drar, egentli mer enn vi vet tror jeg. Vaksiner for eksempel har jeg blitt litt stresset med(takk marthe). Det har seg sånn at noen vaksiner må man ta med langt mellomrom mellom hver sprøyte... Hva hvis jeg plutselig har glemt en, eller at det er for kort tid til jeg drar, så jeg får ikke tatt den og kommer ikke inn i landet... oi, NÅ er jeg stresset... Ellers så er det små ting som må skaffes inn, så hvis du vet om et bra vannavstøtende kompaktkamera, så tell me.

Meeeen før jeg skal ut i verden skal jeg jobbe et halvt år hjemme i Langfjordbotn. Tjene masse penger og bare jobbe og jobbe. Jeg blir boende hjemme, så jeg oppfordrer alle til å ta seg en tur til den idylliske fjorden!
Må forresten si takk til Marthe-Johanne og Catrine som også blir boende nordpå i år med meg(ikke bare på grunn av meg, men jeg kan late som). Takk!



(bilder hentet fra google...)

2 kommentarer: