mandag 7. september 2009

ELVERUM FHS


Jeg beklager at noe innlegg ikke har kommet på denne strålende bloggen fra min side før nå. Må si jeg er inponert over Catrine som har lagt inn flere innlegg. Men som jeg tidligere skrev i infoboksen står det at jeg skulle til Elverum på folkehøgskole, og her er jeg. Har vært her nå i to uker(selv om det føles som to måneder..) og stortrives veldi, veldi mye!

Min romkamerat heter Astrid og er fra Drammen. Hun er utrulig hyggelig og vi stortrives sammen. Det er ikke så ille å dele rom med en annen, for man får slappet av selv om det er en annen person i rommet. Tror det er litt fordi vi begge har det sånn. Begge kjenner at det er litt deilig å slippe å se alle trynene hele tiden. Men jeg digger at det er så mye folk rundt meg hele tiden. Det er fint å begynne å kjenne folk på ordentlig og ha noen å finne på ting med.
Første uka var det ikke så mye action. Da gikk vi egentlig bare rundt her og ventet. Vi har ventet på å komme i gang. Ventet på at skolen skal begynne og at vi skal ha noe å gjøre. Også begynte man å bli kjent med litt hverandre.
Andre uka var det fjelltur. Da ble hele skolen delt opp i tre grupper. 1 gruppa var; foto, musikk, snowboard, afrika, altså min gruppe. Vi reiste først med buss i fire timer for å komme fram til parkering for så å gå innover til Glitterheimen, hvor vi skulle oppholde oss helt fram til onsdagen. Der koste vi oss og hadde det helt konge, tiltross for noe dårlig vær og skumle steinbuer. På onsdagen dro vi ned og med Camilla og Sigrid F som sjåfør satt jeg, Erli og Anja i baksetet å underholdet.
De neste dagen var det ikke så mye som skjedde. Fortelle dem kort gjorde vi: fridag, utpåbyen - kveld, kamerainstruksjons - dag, film - kvelder, loppis - dag, hjemreise - helg, lagemat - kveld og alt dette ilag med masse kule folk.
Nå ble dette et lite innlegg fra min side for denne gang. Jeg kommer sterkere tilbake med bildz! Glæd dæ!

Grilltur i fjera!

1 kommentar:

  1. Høres ut som om du har det kjempekult!:D Håper du kommer til oslO en frihelg, så kan vi dra å se på Jesus Christ Superstar! :D ville vært veeeldig gøy!! :D

    SvarSlett