onsdag 8. juli 2009

Infoboks for Catrine

Navn: Catrine
Flytter til: Oslo
For å gjøre?: Studere på universitetet - noe kult noe
Hvorfor det?: Fordi det kan bli veldig artig og man blir skikkelig smart - og det er en billett ut i den store verden
Men hvor skal du bo egentlig?: I Jens Bjelkesgate med Hanne og 3 andre som jeg ikke er misunnelige på!
Hvor mye gleder du deg på en skala fra en til ti der ti er mest og en er minst? 8
Hvor mye gruer du deg på en skala fra en til ti der ti er mest og en er minst? 6

Selv om sommeren er bare 3 uker gammel så føler jeg at voksenlivet møter meg i døra hver morgen, og jeg har en jobb der jeg føler meg litt som Ugly Betty, og skrubbet mitt knæ i et dramatisk fall ned trappa fra kantina! Uansett gleder jeg meg til å dra, og jeg føler at 5 august er nærmere enn noen gang, det er faktisk akkurat 4 uker igjen og så står jeg der! Hurra meg rundt!

5 kommentarer:

  1. hehehe. æ blir litt satt ut; koffår grue pigg sæi mer enn oss?

    SvarSlett
  2. Fordi ho skal bo på samme rom som en fremmed! haha

    SvarSlett
  3. Det e sikkert derfor ho kommer til oss for å varme opp før ho fær dit!

    SvarSlett
  4. haha! da må vi spørre noen av de andre vi bor med om ho kan sove lammi dæm

    SvarSlett
  5. Hehe, ja. Hvis vi tør å snakke med dem :p

    SvarSlett